מה הטרנדים החמים לעונת החגים ל2018?
למי שלא האזינה למומחית לטרנדים של Etsy Dayna Isom Johnson הנה הפודקאסט שנערך איתה בנקודות:
קודם כל, המטרה שלה היא לזהות מוצרים בחנויות, להציג אותם בבלוג של אטסי ולהפיץ בכל המדיות.
בפוסט הזה אסכם את הפודקאסט איתה, כשאני משלבת מילים באנגלית כדי תוכלו למצוא את הדברים ברחבי הרשת.
- מה שמוביל מבחינתה זה טרנד הnatural beauty, עידוד של היופי הטבעי. מקושר אליו זה הנושא של שילוב קריסטלים בטיפוח, מדיטציה, well being.
- בנוסף, היא מדברת על gynsy yellow שמגיע יחד עם millennial pink, שזה חיפוש אחר תקוה, אופטימיות, התחלות חדשות, ולכן הגוון הזה של צהוב חשוב. אל הצהוב יתווסף כתום בהיר שיהיה מאד טרנדי בסתיו 2019.
- באגף החתונות, כלה עם CAPE, זה משהו מאד חדש שהולך בתחום הזה, capelet, אולי לשלב תכשיטים שנופלים ככה על הכתפיים, כך שגם מעצבות תכשיטים יכולות להשתלב.
לחגים 2018- מה יהיה פופולרי?
- טיפוגרפיה מודגשת – מתאים כמעט לכל סוג של יצירה, מוצרים מותאמים אישית, אילוסטרציות של משפחות, קישוטים ואורנמנטיקה, תכשיטים עם אותיות, וגם אם אתם מוכרים מתנות- תחשבו על קופסאות מתנה שאפשר להתאים אותם לטרנד הזה.
- נוסטלגיה של דברים שהיו לסבא וסבתא בבית בחגים – עצי חג מולד ורודים וצעקנים של פעם, כל מיני אייטמים שמתחברים לוינטג'. למוכרי הוינטג', שווה למצוא קישוטים של פעם לחגים, אפשר לשנות אותם או לעשות פרפרזה עליהם כשימוש חוזר ובמראה חדש, לקחת מוצרים משנו ה60-70 בחגים ולאייר אותם, לרקום אותם..
- חבילות DIY – אנשים מחפשים מה לעשות בבית, כשהם בבית, מעבר ללצפות בנטפליקס. אפשר לעשות זאת בדרכים שונות- כי אפשר למכור DIY KIT אבל לשווק את זה כמוצר משפחתי, לעשייה משותפת ביחד בבית. למשל, אם אתם מוכרים מוצר סופי, שוה לפרק אותו ולהפוך אותו לא רק למוצר מוגמר אלא גם למוצר DIY. הדבר מאפשר גם לכל אחד להכין לבד מתנה לחג.
- עטיפה ואריזה – נייר בשימוש חוזר, חלקי עטיפה בקולאז'ים. טקסטיל לעטיפה, מודפס ביד. זה כמעט כמו שימוש חוזר וחוזר שהוא סיפור מתמשך בנתינה, של מתנה שממשיכה הלאה והלאה בתוך עטיפה ממוחזרת. זה נהדר למאיירים שמחפשים עוד רעיונות לאריזה, לחשוב על דמויות נוסטלגיות וגם אם אתם מוכרים מתחום אחר ששולחים מוצרים עטופים.
חתונות – האם ידעתם שבין חג ההודיה לבין Valentines Day- זו עונת האירוסין הגדולה בעולם?? 80% מכל האירוסין בשנה קורה בתקופה הזאת! ולכן, אם אתם מוכרים שמתמקדים בחתונות ואירוסין, חישבו איך אתם משלבים את זה בעונת החגים, כמו איך אפשר לשעשע ולהגניב את כל מי שקשור לחתונה- שושבינים, שושבינות, אורחים…
זה רלוונטי למאיירים שיכולים לחשוב על פתקים להעצת נישואין למשל..למי שלא מודע לכך, השיח במדיה ויחסי ציבור להכנות המגזינים שלהם מתחיל 3-6 חודשים לפני החגים, ולכן כבר אז היא תיקשרה את הנושא עם המדיה שמאד אהבו את זה.
ולא פחות חשוב- מתי להתחיל להעלות קידום לחג המולד? מיד אחרי הלוואין!
צפו במדריך השלם שנמצא בבלוג של אטסי
רוצה לעשות SALE לחג ואין לך מושג מאיפה מתחילים?
הצטרפי להדרכה לקמפיינים לחגים ומועדים.