סיכום כנס אטסי באירופה Etsy Captains Summit 2018

כנס אטסי למנהלות הקהילות באירופה בורשה, פולין

כנס אטסי באירופה

באוקטובר 2018 זכיתי להשתתף בפעם השלישית בכנס ETSY באירופה שנקרא גם (2018 European Captains Summit) , בו ייצגתי את המעצבות והיוצרות הישראליות מול ההנהלה הבכירה ורבים מהעובדים של אטסי שהגיעו גם הם לכנס מכל העולם.

זו הפעם השלישית שהוזמנתי ע"י אטסי לכנס הזה (הכנס הקודם היה בבולוניה באיטליה), והפעם נפגשנו בורשה, שבפולין.

אני מודה שאני לא חושבת שהייתי מגיעה לורשה מיוזמתי, וההזדמנות שקיבלתי מאטסי לטוס ולהתארח 3 ימים על חשבונם היו חוויה נפלאה ממש.
מין 40 מנהלות הקהילות שהגיעו הפעם שמחתי לפגוש שוב את ההנהלה הבכירה (בעיקר את אנשי פיתוח המוצר מכיוון שכיועת לסטארטאפים בתחילת דרכם תמיד מענין אותי מה עומד מאחורי הפיתוח..), וכן רבות מחברותיי מהכנסים הקודמים, ברוח האירוייזיון נקרא להן נפסיקה, מיס יוון, טניה, מיס בלגיה, אינגה מיס הולנד .. מצרפת מגיעות גם מפריז וגם מהריווירה חברותי מוכשרות, כמו גם מרחבי איטליה, ספרד וגרמניה, לכולן חנויות באטסי, והן עושות כמיטב יכולתן לעזור וללמד את המוכרות המקומיות איך להרוויח כסף מהכשרון שלהן.

מה התכנים של כנסי אטסי באירופה?

מעבר לייצוג של הקהילה המקומית, אנחנו משתתפות בהרצאות וסדנאות מקצועיות, אותן מעבירים חברי ההנהלה הבכירה של אטסי במגוון נושאים. וזה בהחלט מרתק! 

כמו בשנה הקודמת, פתחה את הכנס גברדיית הדירקטוריות של החברה שסיפרו על מגמות וכיוונים של אטסי-לאן, ואחריה המשכנו ליומיים מרתקים של מידע "מתוך הבית", כמו גם הדרכות וסדנאות של מיטב המנהלים בחברה בנושאים שונים ומגוונים.

 אחת ההרצאות הכי מענינות שיצא לי לשמוע השנה היתה על הטרנדים והמגמות העולמיות ועל איך גם אנחנו יכולות ללמוד אותם לבד, שלא לומר לייצר אותם בעצמנו!

את ההרצאה העבירה דיינה איים ג'ונסון Dayna Aims Johnson, כוהנת הטרנדים של אטסי, כותבת Look Books וספרי תחזיות, שלא לומר ה-אחראית על הפוסטים בבלוג של אטסי לגבי תחזיות עתידיות, מנהלת הPR מול ערוצי המדיה השונים, ואחראית על המוצרים המומלצים לעיתונות.

הוידאו של המצגת, שנקרא Global Trends נשלח אלי לאחר הכנס המצגת שהיא העבירה ואני מזמינה אותך להצטרף אלי להדרכה חינמית בוובינר שאני עורכת לרגל יום האשה הבינלאומי 2019!

טרנדים בעבודות יד
פתיחת חנות אטסי בקלות

על מה דיברנו ומה למדנו בכנס?

הארוע מתנהל יומיים, כאשר תמיד ביום שישי אנחנו יוזמות ארוחת ערב "משלנו" ואז יש התכנסות בשבת בבוקר במקום מדליק שתמיד מפיקת הארועים שלהם בוחרת.
השנה התארחנו בבנין שמאכלס חנויות של ה-מותגים היוקרתיים, כמו GUCCI ו- DIOR, כאשר הקומה העליונה והגג היו עבורנו. נוף ורשאי של..הרבה מאד מנופים מקשט את העיר, ומלמעלה הכל נראה הרבה יותר טוב.

על הבוקר עשינו משחקי נטוורקינג והכרות מחודשת, ולאחריו משחק בינגו בו היינו צריכות לנחש כל מיני פרטי מידע הזויים על המעצבות שמשתתפות בכנס:-). תמיד יש פרטים שקשורים לחתולים. לרב מנהלות הקהילות באירופה יש חתול אחד לפחות. לי אין, אבל יש לי 2 ילדים, שזה אמנם לא פופולרי כמו חתולים, אבל בכל זאת משהו:-)

אחרי המשחקים למדנו מה חדש באטסי, על מה שמים דגש השנה , והיות ובדרך כלל הכנסים הם עם פתיחת עונת החגים בעולם תמיד יש גם סשן שקשור לפיתוח מוצר שקשור לקידום/שיווק, טרנדים בעולם וכו.

ביום הראשון יכולנו לבחור מבין 3 סדנאות – ניהול קהילה, יחסי ציבור בסיסיים למעצבות ואיך לעשות SHOP CRITIQUE בצורה טובה. התבקשתי לקחת חלק דווקא בסדנא השלישית כמי שיש לה הרבה נסיון בייעוץ לחנויות, כדי לתת לאחרות כלים כדי שיוכלו לעזור למוכרות המקומיות.

את הערב העברנו בארוחת ערב במלון מדליק בשיחות וצחוקים אל תוך הלילה, וליום ראשון קמנו עם ההרצאה המרתקת והכה חשובה בעיניי של דיינה, מומחית הטרנדים של אטסי.

היות ומדובר בקהילה מאד מאד מגוונת, מגיעים גם נציגים של תחום הלוקליזציה Localization של אטסי ומספרים על החידושים בEtsy בתחום. שהרי את אטסי צריך לא רק להתאים מבחינת השפות למיליוני אנשים, המערכות של אטסי צריכות לתמוך בגישה למקומיים, בניהול קהילות (דפי הפורומים והTEAMS עברו מהפך לאחרונה למי שלא ידע), להבין שמדובר בקונה מקומי ולתת לו מענה שהכי מותאם לו. השנה, בסימן קניית DAWANDA הגרמני על ידי אטסי, השתתפה גם מומחית DAWANDA בכנס כנציגת פליטי המערכת.. והיא בעצמה עומדת באתגר של לעזור לכל החנויות האלה לעשות מעבר חלק לתוך אטסי…

סדנאות נוספות נערכו בנושא SEO, ניהול זמן ומיתוג. סדנת הSEO בה השתתפנו כולנו, היתה בצל המהפך שאטסי עשו מהצגה טכנית של מילים להצגה יותר תאורית וסיפורית, כפי שהעולם כולו הולך, ורק אעדכן שלקח לכולנו כחצי שעה להקים דף מוצר אחד כדוגמא עבור מוצר אחד!

בנוסף, בחרתי להצטרף לסדנת המיתוג מכיוון ששהיא כוללת בתוכה את המהות של עסק אונליין, את ה"למה" שעומד מאחורי הסיפור שלך ושל המוצר, ותמיד אני שמחה ללמוד עוד ולאבחן חנויות שהמיתוג שלהן נכון, שיודעות מה זה STORY TELLING, שיודעות להעביר את המסר והייחוד העסקי בצורה נהדרת. 

איך מוכרים באטסיETSY
הקמה של חנות באטסי
אטסי ישראל בכנס באירופה
etsy expert in israel

הארוע, כתמיד, היה סופר מוצלח, טעים, עם חברה טובה ובעיר שהזכירה לי מאד את ברלין משום מה. שימו לב לדגלים שהקיפו אותנו כל הארוע! הם עוצבו במיוחד לכנס הקודם בבולוניה, והתאימו מאד לאוירה הכללית של מקבץ מדינות האירווזיון הן באוירה במקום והן מבחינת הנשים המדהימות שנכחו בארוע. 
אם עדיין לא נרשמת לוובינר החינמי מהבית שאני עורכת לרגל יום האשה הבינאלומי 2019 זה הזמן! במפגש האונליין ארחיב על: "איך עובד הענין הזה של טרנדים?", "מה החלק שלך כמוכרת ביצירה והובלה של טרנדים?", אשלב גם תכנים מסדנת המיתוג שהשתתפתי בה ודוגמאות מסדנת הPR לחנויות שהתקיימה במקביל, וכל זה ללא תשלום – רק צריך להירשם ואשלח לך את פרטי ההתחברות לארוע.

יום ראשון, 10.3.19 בשעה 09:30-11:00 אצלך בבית!

למי שלא תוכל להצטרף אשלח קישור להקלטה של הארוע, אבל עליך להירשם כדי שאוכל לעדכן אותך מתי העליתי אותה ולאן.

לימיצ

השארת תגובה