באוקטובר 2017 זכיתי להשתתף בכנס ETSY באירופה (ע"ע האירוויזיון:-) שנקרא גם (2017 European Captains Summit) , בו ייצגתי את המעצבות והיוצרות הישראליות מול ההנהלה הבכירה ורבים מהעובדים של אטסי שהגיעו גם הם לכנס מכל העולם.
זו הפעם השניה שהוזמנתי ע"י אטסי לכנס הזה (הכנס הקודם היה בברלין) ואני חייבת להיות כנה ולומר שזה היה חלום, בדיוק כמו שזה אולי נשמע!
פגשתי 37 מנהלות קהילות של אטסי מ18 מדינות באירופה, נשים מוכשרות שמעצבות ויוצרות בכל כך הרבה תחומים, שיש להן חנויות באטסי, ושגם הן, כמוני, רוצות ונהנות מאד לייצג את המוכרות המקומיות ולהעביר אליכן מידע וידע.
פגשתי שוב חברות מיוון ומליטא, ויצרתי קשרים וחברויות חדשות עם נציגות בלגיה, איטליה, צרפת, אנגליה, הולנד ועוד ועוד. הכנס, שנערך בבולוניה היה כייפי, פורה, מפרה, ומאד מאד מענין!!!
הרמה של הכנס היתה מאד מאד גבוהה, הן ברמת הניהול, עיצוב הארוע, ההרצאות והסדנאות והתכנית המעשירה הנלווית.
את הכנס פתחה גברדיית דירקטורים וסמנכ"לים מאטסי שסיפרו לנו על מגמות עתידיות באטסי, איך הוגדרה מטרת העל של החברה, איך אטסי בודק מי הלקוחות שלך ושלי ומה המאפיינים העיקריים שלהם, ואיך אטסי פועלת רגולטרית ממגוון המדינות באירופה.
“Market intelligence and surveys Etsy runs show a consumer trend towards people looking for authenticity. In a world of sameness, buyers are looking for the perfect item, often tailored to them, which comes with the soul and story. And this is a key and growing thing which buyers seek from us.” – Jemma Ahmed, Director, Global Market Research
ההרצאה שהיתה הכי מרתקת בעיניי היתה של ג'מה , דירקטורית מחלקת מחקר של השווקים הבינלאומיים באטסי, שסיפרה איך מחליטים באטסי איזה פיצ'רים חדשים להכניס לאתר, איך נערך מחקר קונים, מי הם הקונים באתר אטסי, איך מתנהלת ההתנהגות שלהם באטסי, הרצאה שבעצם חשפה הרבה מאד פרטים חשובים על האתר שבו את מנהלת את החנות שלך מצד אחד, ועל התנהגות הצרכנים בתוך אטסי- הלא הם הלקוחות שלך ושלי!
לשמחתי הרבה קיבלתי את המצגת שהיא העבירה בנושא Crafting Insights at Etsy (ממעמקי חדרי היצירה של מינהלת אטסי) ואני רוצה להעביר את המידע המטורף הזה גם לך!
לפני הכנס קיבלנו את תכנית הארוע ויכולנו לבחור 3 סדנאות מתוך 9-10 נושאים אותן העבירו עובדי ומנהלי אטסי. נושאי הסדנאות היו מגוונים, למשל:
- כלי הרשתות החברתיות החדש של אטסי שטרם הושק כשהיינו בכנס, קיבלנו בריף מלא ממנהל המוצר על הפיצ'רים השונים, על הסיבות לפיתוח ואיך אטסי צופים שהכלי יתרום לכולנו לקידום החנות באטסי.
- פרסום ויחסי ציבור – איך להתנהל מול עורכי מגזינים, בלוגרים וחברות יח"צ בשביל לקדם את החנות באטסי, איך לכתוב דף מכירה ולמה צריך לשים לב כשיוצרים קשר עם עורכת של מגזין אונליין או אופליין, כתבים ומשפיענים.
- איך לייצר מותג חזק – מתכנון לביצוע, מה צריך לקחת בחשבון כשבונים מוצר, כולל דוגמא חיה על עיצוב הכנס עצמו ודוגמאות של חנויות באטסי בעלות מותג חזק.
בנוסף, קיבלנו סקירה מאלפתתת מג'מה אחמד, דירקטורית למחקר שוק בינלאומי באטסי על שיטות המחקר והניתוח של לקוחות אטסי כאתר, ושל הלקוחות שקונות באתר כולו. זו היתה סקירה מאלפת של שיטות העבודה של אטסי, שאותי ברמה האישית מענינת גם מהפן הטכנולוגי וגם מהפן השיווקי.
“We know sellers are Etsy’s “secret sauce”. As sellers you bring unique inventory; over 90% of buyers come to Etsy to find things they can’t find anywhere else. Our buyers care about human commerce – a real human response to a convo, a handwritten note in a package or a cheeky product description that makes you giggle!” – Nicole Vanderbilt; VP, International
לפני הכנס קיבלנו את תכנית הארוע ויכולנו לבחור 3 סדנאות מתוך 9-10 נושאים אותן העבירו עובדי ומנהלי אטסי. נושאי הסדנאות היו מגוונים, למשל:
- כלי הרשתות החברתיות החדש של אטסי שטרם הושק כשהיינו בכנס, קיבלנו בריף מלא ממנהל המוצר על הפיצ'רים השונים, על הסיבות לפיתוח ואיך אטסי צופים שהכלי יתרום לכולנו לקידום החנות באטסי.
- פרסום ויחסי ציבור – איך להתנהל מול עורכי מגזינים, בלוגרים וחברות יח"צ בשביל לקדם את החנות באטסי, איך לכתוב דף מכירה ולמה צריך לשים לב כשיוצרים קשר עם עורכת של מגזין אונליין או אופליין, כתבים ומשפיענים.
- איך לייצר מותג חזק – מתכנון לביצוע, מה צריך לקחת בחשבון כשבונים מוצר, כולל דוגמא חיה על עיצוב הכנס עצמו ודוגמאות של חנויות באטסי בעלות מותג חזק.
“We believe that the world needs more of the special— things that carry warmth and purpose and history. We believe in an unmass-produced mass-movement that delivers economic security and wellbeing. We see a future where every kitchen and garage fuel a global Main Street that’s powered by technology to connect human curiosity with human creativity.” – Andrew Sinkov; VP, Seller Marketing & Engagement
"Often when people think about localisation they only think about translation – but it goes beyond that. It also includes usability, legal compliance, currency and address handling. All that falls under what the Localisation and Translation team works on." – Ray Flournoy, Director of Localisation and Translation
אני מקוה להמשיך לייצג את כולכן בכנס המקסים הזה שוב, ואשמח לראות אותך בהרצאה שאעביר מטעמם, ב7.1.18 בשעה 10:00 אצלך במחשב!
הרשמה להדרכה וכל הפרטים כאן.
לימור
אשמח לקבל הזמנה לוובינר תודה