איך למכור תכשיטים ואקססוריז, קרמיקה, ציורים ואופנה לחו"ל?

אחד מהדברים שהכי מטרידים אותנו הוא איך להגיע ללקוחות בחו"ל?

זו הרי המטרה של רובנו, אם לא של כולנו 

(אחרת סביר להניח שלא היית קוראת את הפוסט הזה עכשיו..)

זו הרי המטרה בהקמת החנות באטסי, לא?

מפת עולם וינטג'ית, notbook.etsy.com

השבוע העלו באטסי פוסט מדליק, שמלמד את הקהילה באטסי

שרובה מורכבת מאמריקאים, איך להגיע לשוק העולמי.

 

זה מאד מענין לראות איך מכוונים את האמריקאים למכור לשוק הבינלאומי

ובשבילך, זה בדיוק החידוד הזה שאת צריכה להטמיע בחנות שלך באטסי

כדי להגיע ל…אותו קהל של לקוחות עם בונוס- זה רלוונטי גם בשביל להגיע

אל הלקוחות האמריקאיות שלך!

אז מה כדאי לעשות?

1. הכירי את השוק במדינות אליהן את מוכרת – בדקי טרנדים מקומיים,

בדקי האם יש מדינה/מדינות מסוימות שמהן קונים ממך הכי הרבה, בדקי מה מיוחד באותה ארץ

שמתקשר כ"כ טוב למוצר שלך.

2. ספרי את הסיפור שלך – הסיפור שלך הוא המרכיב של העסק שלך שמרתק אנשים,

שמענין לקוחות, אם המוצר שלך מורכב מחומרי גלם ממדינות שונות הדגישי זאת בסיפור שלך

שתפי את הלקוחות שלך בטיולים ברחבי העולם, ביקור במקומות מענינים,

ספרי את הסיפור שלך וצרי חיבור רגשי עם לקוחותיך.

3. הקפידו על תיוג בחשיבה גלובלית – לכל מוצר יש שמות שונים בשפות שונות.

מעבר לתרגום הוברלי, יש דקויות של גוון, של שם ספציפי, של כתיבה שונה

(למשל , האמריקאים כותבים צבע color, והבריטים colour), יש הרבה מאד דוגמאות כאלה

וברגע שתדעי את המילים הנכונות לתאור המוצרים שלך בשוק הגלובאלי

בהתאם למדינות שאת פונה אליהן, לקוחותיך יוכלו למצוא אותך יותר בקלות!

4. הקפידו על מדיניות משלוחים גלובלית – בארה"ב מחירי המשלוח יקרים יותר ממשלוח מהארץ,

כך שיחסית אלינו כאן בארץ הם בעמדת מיעוט, אנחנו רגילות לשלב עלויות משלוח לחו"ל,

 אני ממליצה לך לבדוק איך את מגלמת את מחיר המשלוח במוצר, וכך להכריז על  Free shipping

ולזכות ביתרון יחסי!

5. תקשורת , תקשורת, תקשורת

הקפידי על הבהרה מדויקת של מה שאת מוכרת, צילומים מעולים ובורים,

שימוש ביחידות מידה שמדברות ללקוחות מחו"ל (למשל אינצ'ים וגם סנטימטרים!)

הקפידי על מילוי כל הפרטים שרק אפשר על המוצר, כדי שללקוח לא יהיו שאלות!

אחת הדרכים, אגב, אם את מקבלת הרבה הודעות ושאלות מלקוחות מתענינות

שימי לב מה שואלים אותך- יתכן שחסר משהו בדפי תאור המוצרים שלך,

שלבי את התשובות שאת נותנת בדפי המוצרים וכך תהיי בטוחה

שהלקוחות שלך מקבלות את כל המידע שצריך כדי לקנות ממך בבטחה!

6. הצטרפי לצוות/טים, גלובאלי

יש המון טימז באטסי, לפי מדינה, לפי נושא, לפי תאימות אינטרסים, כמו קידום הדדי.

יש הרבה ערך להיות חלק מטים מקומי, כמו ETSY ISRAEL למשל,

אבל יש גם הרבה ערך להיות מעורבת בטים שמורכבממוכרות מכל העולם-

את יכולה ללמוד מהן הרבה מאד על תרבויות קנייה אחרות, על מדינות אחרות,

ועל לקוחות בעולם כולו.ב

 

אז גשי לחנות שלך, והתחילי להתאים את החנות שלך למכירה גלובאלית-

מה הדבר הראשון שאת הולכת ליישם ולעדכן בחנות?

מוזמנת לשתף כאן בתגובות למטה!:-)

 

לימיצ

 

השארת תגובה