איך יוצרים את אטסי – הרצאה אינטרנטית

בהמשך לפוסט בו סיפרתי לך על כנס אטסי בו השתתפתי , קיבלתי לידיי אחת מהמצגות החשובות יותר בהן השתתפתי, ובוידאו כאן תוכלי לראות את ההרצאה שהעברתי בוובינר מתורגמת על ידי. השתדלתי  מאד להעביר את הדברים אחד לאחד כפי שאני קיבלתי אותן.

את ההרצאה העבירה ג'מה אחמד, מנהלת בכירה בחברת אטסי, שהיא אחת מהדירקטוריות של מחלקת מחקר שוק באטסי.

בהרצאה תוכלו ללמוד מי מחליט איך נראית החנות שלנו באטסי, איך עושים באטסי מחקר שוק, מה זה בדיקות משתמש ואיך עושים את זה בחברת פיתוח, לפי מה קובעים איזה פיצ'ר יהיה בחנות שלך באטסי ואיזה לא?

בנוסף, בהדרכה יש חלק שלם שמדבר על הלקוחות של אטסי, שהן לא רק אנחנו המוכרות ובעלות החנויות, אלא הקונות בחנויות שבאטסי. בהרצאה יש סקירה של מחלקת המחקר באטסי לגבי:

  • מי הלקוחות של אטסי?
  • מה הן מחפשות כשהן באות לקנות באטסי?
  • ומה תהליך הקנייה שהן עוברות?
נגן וידאו

אורך ההרצאה 50 דקות.

מוזמנים ומוזמנות לשאול ולהגיב בתחית הפוסט או הסרטון:-)

תיהנו!

לימור

2 תגובות
  1. אוולין יונתי הגב

    ,היי לימור ! תודה על ההרצאה המעניינת. לא יצא לי להשתתף ביום ראשון ב 10 בבוקר לכן צפיתי בהקלטה. נתת לי כמה רעיונות חשובים לגבי המאפיינים של הלקוחות הפוטנציאלים שלי שאני חייבת לקחת בחשבון ביצירת המוצרים שלי וגם בתיאורים שלי וכמוכן בשירות הלקוחות.

    אמשיך לעקוב אחריך.

    שוב, תודה רבה!

    בברכה, אוולין יונתי
    PinkMenta Etsy shop

    • לימור הגב

      איזה כיף אוולין, וכמה נכון, יש כל כך הרבה מעצבות ויוצרות שלא יודעות עבור מי הן מעצבות, ושם מתפספסות הרבה מכירות. שמחה שהחכמת!
      לימור

השארת תגובה