מהפך
אטסי משנים את המשחק בקיץ 2108.
זה מה שמרגיש לי באופן אישי, שהם עולים שלב במהות העסקית של אטסי
ושל ההתייחסות לבעלות החנויות הפעילות בו.
מה זה אומר?
- בעקבות שיפורים שנעשים באטסי, מחיר העמלה על מכירת מוצר עולה.
החל מ16.7.18 עמלה על מכירת מוצר עולה מ3.5% ל5%, והעמלה תחול גם על מחירי המשלוח
- אטסי מוסיפים כלי עבודה לתמיכה במכירות ובחנויות, שזה די הגיוני כשההסתכלות על חנות היא כעל עסק לכל דבר, וכל עסק משתמש בכלי עבודה, אז למה שאטסי לא יקחו חלק בחגיגה? הכל טוב ויפה, אבל גישה לכלים אלו תתאפשר רק למי שישלם על כך דרך 2 חבילות חדשות למוכרים (וזה לא חובה),
10$ לחבילה הבסיסית (PLUS) (וכפי הנראה 20 דולר לחודש לחבילה המורחבת (PREMIUM)).
מה כוללת חבילת הפלוס?
- בנוסף על מה שאנחנו מכירים היום:
- מיתוג ועיצוב של החנות יותר ממה שמתאפשר היום
- עדכון לקוחות שמתענינים במוצרים שנגמרו מהמלאי וחזרו
- כלי ניהול חדשים בהם נוכל להתחיל להשתמש ב2019
- כתובת .com או .store
מה כוללת חבילת הפרימיום?
כלי ניהול חדשים לניהול העסק שייחשפו ב2019.
בנוסף, בהמשך אטסי יתנו סוג של קרדיט להעלאה ופרסום ממומן בתוך אטסי, אך מה זה בדיוק נדע ב2019.
מה המשמעות של כל זה עבורך?
שחנות באטסי היא עסק לכל דבר, שצריך לבחון את האלטרנטיבות היטב, ולבחור את מה שהכי מתאים לך ברמה העסקית – לעזוב את אטסי בכעס כי הם לא פיירים או בגלל שאת לא מצליחה למכור שם זו אפשרות, אבל אי אפשר לבסס עסק על גחמות רגשיות.. ולכן, תשאלי את עצמך דבר ראשון:
איזה פעולות שיווקיות אני עושה כדי למכור היום באטסי?
אם את עושה רק דבר אחד, למשל מתמקדת בSEO- את בבעיה. אם את לא עושה כלום ,את עוד יותר בבעיה. אם את לא יודעת מי הלקוחות שלך – אין לך מה לעשות פרסום בפייסבוק כי זה זריקת כסף לפח.. לכן, זו הזדמנות מצוינת לעצור בדיוק עכשיו ולעשות תכנית שיווקית שתביא עוד לקוחות
לחנותשלך, בכל מקום שתחליטי שהיא תהיה.
אני מלווה מאות מעצבות בתהליך הזה, את מוזמנת להצטרף עכשיו! צרי איתי קשר
050-6579600.
לימיצ