נגיד ש.. את מקבלת הצעה להיפגש בעוד חודשיים
עם קנייניות של רשתות האופנה הגדולות בארה"ב, איך תגיבי?
כשהייתה לי ולחברה שלי חברה לעיצוב תכשיטים בשם FUXIA, זה היה החלום.
והגענו אליו מאד מהר, תוך שנתיים של פעילות שיווקית מכוונת
לשוק הבינלאומי פנו אלינו מTJMAX, מכרנו למעצבת BETSY JOHNSON,
אשר מכרה את התכשיטים שלנו בחנויות הבוטיק שלה, והגיעו אלינו
גם מיפן.
זה אחד הדברים הכי מדהימים שיכולים לקרות למעצבת, ההכרה הזאת,
הפרסום, השווקים החדשים שנפתחים, מאד מאד משמח ומפתה, אבל ממרום
נסיוני אני גם רוצה להזהיר מפניה,
כי אני באמת הולכת להראות לך איך את יכולה גם לעשות את זה, ועכשיו,
אבל לפני זה, אני רוצה לשאול אותך:
- האם זה מתאים לכל אחת?
- האם את נמצאת בשלב הזה?
- מה צריך לקרות כדי שתצליחי למכור לכל העולם?
הכנתי רשימה של 7 סעיפים כדי לעזור לך לבחון איפה את נמצאת,
שאני באמת חושבת שכדאי שתעשי עליהם V בדרך לשם, בדקי אם את עומדת בהם,
ובסוף הפוסט תדעי מה עליך לעשות עכשיו אם את רוצה למכור בסיטונות לחו"ל…
1. יכולת ייצור – רשתות ובוטיקים רציניים עובדים בהזמנה של כמויות. מה זה כמויות?
זה יכול להיות 20-30 יחידות מכל פריט, וגם יותר. את המוצרים צריך להכין ולשלוח
תוך פרק זמן מסוים וקצוב, האם את ערוכה לכך?
2. ניהול יעיל של עסק – כשעובדים עם רשתות וחנויות, צריך לעבוד מאד מסודר,
זה נכון לגבי עבודה בארץ, ועוד יותר נכון לגבי עבודה עם חו"ל – מספרים קטלוגיים לכל פריט,
תעודות משלוח, ניהול של המשלוח, ביטוח, האם את כבר שם?
3.איכות – בקרת איכות היא תחום שלא כולנו מודעות אליו- האם הבד עמיד וצבע לא יורד
ממנו בכביסה? האם המתכות שאת משתמשת בהן עומדות בסטנדרטים גבוהים? האם התכשיטים
שלך גמורים היטב, בלי פינות חדות וחוטים רופפים?
4. הכרות עם הלקוחות של החנויות אליהן את פונה – לכל בוטיק, כלבו, שואו רום וחנות
יש את השוק שלה, הלקוחות איתן היא עובדת. האם את מכירה את הלקוחות של אותה חנות?
האם הן אותן לקוחות שלך? לדוגמא, הלקוחות של קסטרו והלקוחות של רזילי, האם אלו אותן לקוחות?
5. תקשורת קבועה – אחד הדברים הכי קשים בפניה לשוק הבינלאוי כשאת לבד הוא
לייצר אצל הקניינים את הבטחון שהעסק שלך יציב. מוסר התשלומים מחו"ל מצוין, אבל בתמורה
הם רוצים לדעת שיש על מי לסמוך כאן, וש"תספקי" את הסחורה באיכות ובזמן שסוכם". לשם כך
עליך ייצר תקשורת פתוחה, גלויה וקבועה, להראות נוכחות קבועה אונליין, להגיב מיידית
להודעות, מיילים ומסרים.
6. להיות בעלת "גלקסיה פרטית משלך" – המותג שלך שמרכזו בחנות בETSY, אשר
מהווה היום בסיס איתן לקטלוג (אבל אינה תחליף), מראה שיש לך
פעילות קבועה, שאת קיימת בשטח, ושאת מוכרת באופן קבוע. חנות כזאת, ערכה עולה
כאשר המותג עוטף אותה דרך נוכחות בפייסבוק, בטוויטר, בפינטרסט – כל נכס דיגיטלי
שיש לך כחלק מהמערך שנקרא "העסק שלך" מאפשר לך לשדר בטחון ונוכחות,
ומכאן האפשרות שיפנו אליך ויסמכו עליך תגדל.
7. להיות במקום הנכון בזמן הנכון – אם את יודעת שאת מוכנה למכירה בסיטונות,
המיקוד העסקי שלך צריך להיות שם. למשל, ברגע זה ממש את יכולה ללחוץ על הקישור
הבא ולהגיש מועמדות לETSY להירשם לאירוע מפגש עם קנייני רשתות ענק בארה"ב,
כמו מ"NORDSTROM", "LandofTheNod", ודומיהן, מתאים לך? בבקשה ובשמחה- כל הפרטים כאן.
אבל, אם זה החזון שלך, ואת לא מוכנה עדיין, זה לא אומר שאי אפשר וזה לא יקרה.
אם אני הצלחתי גם את יכולה, תוך פעילות נכונה ועקבית התקדמות ותנועה קדימה,
כי קודם מקימים עסק בצורה נכונה, פותחים חנות בETSY, עובדים עליה, לומדים את המכירה לחו"ל,
לומדים את עצמך, את היכולות שלך, מה מתאים לך ובאילו היקפים, אז מתקדמים עוד שלב.
ממש בקרוב נפתח קורס שיווק בסיסי למעצבות אותו אני מעבירה דרך האינטרנט מזה מספר שנים.
לחצי כאן לקבלת פרטים והרשמה– מתחילים ממש בקרוב ונותרו מעט מקומות בלבד!
בהצלחה בכל שלב בו את נמצאת!
לימיצ